понеділок, 24 грудня 2018 р.

Роздуми

    Цікаве спостереження. Як багато всього у світі!Теж мені відкриття!:) Є те, що обходить тебе, чи ти його обходиш і навіть не розумієш, що все це тобі потрібно. Я зараз про знання, якими наповнений світ. Здавалось би, що нічого дивного у цьому  немає, і всі про це знають, але я зараз про особисті відчуття і про можливості.
     От зараз заповнювала анкету на Харківський EdCamp і відкрила для себе Soft-Skills. Як багато всього цікавого у світі. Нещодавно, виступаючи на учительській паралелі на EdCamp Чугуїв, я зазначила, що Всесвіт чує твоє бажанння і недарма надає можливості саме того, що тобі зараз потрібне, недарма трапляються  люди,зустрічі, книги, знання. Ще раз упевнилась, що EdCamp, саме те, що мені потрібно (не тільки він, але...), бо збирає цікавлючих, творчих людей. Добре, що є така можливість, добре, що є такі люди, добре,що подорож продовжується.

Немає коментарів:

Дописати коментар